© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به «۱۹ تجارت خاورمیانه» است.
گارانتی و خدمات پس از فروش
شرایط و ضوابط عمومی گارانتی
۱. مدت زمان و شرایط گارانتی متناسب با نوع محصول است و در شرایط اختصاصی هر محصول درج می گردد.
۲. ارایه اصل فاکتور معتبر، کارت گارانتی و جعبه محصول جهت دریافت خدمات الزامیست و دستگاهی که فاقد کارت گارانتی باشد و یا شماره سریال آن مخدوش باشد و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت نداشته باشد، شامل گارانتی نمی گردد.
۳. کلیه محصولات تحت گارانتی این شرکت از مبادی رسمی و بصورت قانونی و با پرداخت کلیه هزینه های گمرگی وارد کشور شده است لذا نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای جهت فعالسازی گارانتی و یا رجیستری توسط مشتری نمی باشد
۴. مشتریان شرکت نوزده تجارت خاورمیانه در سراسرکشور بدون پرداخت هیچ گونه وجه اضافی بابت هزینه گارانتی، مشروط به حفظ شرایط عمومی و اختصاصی گارانتی محصول از خدمات رایگان شبکه نمایندگی های این شرکت بهره مند می باشند و در شهرهای فاقد نمایندگی یا مسافت بیش از ۵۰ کیلومتر با نمایندگی، نیز هزینه ارسال و دریافت دستگاه های شامل گارانتی به عهده شرکت می باشد.
۵. کلیه محصولات تحت گارانتی این شرکت دارای ۵ سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند.
۶. کلیه محصولات با گارانتی نوزده سرویس در موارد دارای عیوب ذاتی و یا ناشی از تولید، مشروط به رعایت شرایط عمومی و اختصاصی گارانتی محصول و ضوابط شرکت، به مدت یک ماه دارای گارانتی تعویض می باشند.
۷. در صورتی که دستگاه بیش از ۷ روز کاری به دلیل عدم وجود قطعه در مرکز خدمات پس از فروش باقی بماند ، مشروط به رعایت شرایط عمومی و اختصاصی گارانتی محصول، به ازای هر روز تأخیر به مدت ۴ روز به گارانتی دستگاه اضافه می گردد. لازم به ذکر است در صورت عدم امکان تأمین قطعه ، دستگاه مشتری با هم رده آن تعویض و به ازای مدت باقیمانده گارانتی بر روی دستگاه جدید اضافه خواهد شد .
۸. در صورتی که دستگاه در طول دوره گارانتی بیش از سه مرتبه با یک ایراد تکراری به مرکز خدمات مراجعه گردد و مشکل برطرف نشده باشد، شرکت دستگاه را با هم مدل یا هم رده محصول تعویض می نماید.
۹. در صورت بروز خرابی به صورت فراگیر بر روی هر محصول، اطلاع رسانی رسمی بر روی سایت شرکت نوزده سرویس جهت راهنمایی نحوه رفع ایراد و یا فراخوان جمع آوری محصول و تعویض آن صورت خواهد پذیرفت.
۱۰. ضمانت دستگاه صرفاً شامل تعمیر ورفع عیوب ذاتی ناشی ازتولید محصول به تشخیص کارشناسان شرکت می باشد و شامل موارد ذیل نمی گردد :
- ایرادات ناشی از ضربه، فشار، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی
- استهلاک تدریجی اعم از شکستگی، خراشیدگی، سایش تغییرشکل، زنگ زدگی ،رنگ رفتگی
- نوسانات برق یا ولتاژ القایی ، اتصال به هر نوع لوازم جانبی که مورد تأیید کمپانی سازنده نباشد، استفاده ازهرگونه باتری و لوازم جانبی تأیید نشده و غیراستاندارد (طبق راهنمای محصول)
- خسارات ناشی از بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه
- استفاده نادرست شامل عدم رعایت شرایط مندرج در کتابچه دستورالعمل نگهداری محصول
- تنظیم و تعمیر توسط افراد یا مراکز فاقد صلاحیت یا نمایندگی های غیر مجاز
ضوابط و شرایط ارسال دستگاه معیوب به مرکز خدمات مشتریان ۱۹کالا و دریافت خدمات گارانتی (سایر موارد تابع ضوابط و شرایط شرکت های گارانتی کننده کالا می باشد)
توجه داشته باشید که در صورتیکه گارانتی دستگاه شما نوزده تجارت خاورمیانه می باشد و بر روی کارت گارانتی آدرس خدمات پس از فروش 19سرویس درج شده است ، دستگاه خود را با رعایت مفاد ذیل به این مرکز ارسال نمائید:
*** ابتدا از قسمت “ثبت درخواست خدمات گارانتی” اقدام به ثبت مشخصات دقیق هویتی مالک و دستگاه نمائید و شماره پیگیری تخصیص یافته را روی جعبه دستگاه الصاق نمائید
* * * یادداشتی خوانا با ذکر مشخصات هویتی مالک دستگاه (نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره موبایل ، شماره تلفن ثابت ، آدرس دقیق پستی و کد پستی) مرقوم و داخل جعبه دستگاه قرار دهید . فقط دستگاه به همراه کارت گارانتی داخل جعبه دستگاه قرار داده شود و نیازی به ارسال لوازم جانبی نیست . لذا شرکت مسئولیتی در این خصوص بر عهده نمی گیرد
* * * پیش از ارسال هرگونه رمز یا الگوی ورود ، بخش امنیتی اکانت های گوگل ، اپل ، سامسونگ ، شیائومی را حتماً غیر فعال نمائید و در صورت خاموش بودن دستگاه ، رمزهای فعال دستگاه را بر روی یاداشت ذکر نمایید و داخل جعبه قرار دهید
* * * ارسال فقط از طریق پست پیشتاز قابل قبول خواهد بود و در موارد پس کرایه از پذیرش دستگاه معذور خواهیم بود
***** شایان ذکر است در صورت رعایت موارد فوق ، کارشناسان این مرکز در اسرع وقت مشکل را بررسی و پس از رفع مشکل ظرف سه روز کاری ، دستگاه برای شما ارسال خواهد شد
***** لطفاً توجه داشته باشید طبق ضوابط اتحادیه موبایل ، بخش فنی و مهندسی 19سرویس هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات شخصی و لوازم جانبی غیر استاندارد نصب شده بر روی دستگاه اعم از گلس ، کاور و … ندارد .
***** همچنین با توجه به ضوابط شرکت پست ایران و بسته به مسافت و پراکندگی شهرها مدت زمان دریافت و استرداد دستگاه حداقل 5 روز کاری و حداکثر یک هفته می باشد
آدرس مرکز خدمات 19سرویس : تهران – میدان ونک ، خ ملاصدرا ، بعد ازپل کردستان ، پلاک 100، واحد 19سرویس
کد پستی : ۱۴۳۵۸۷۳۵۸۱
شرایط و ضوابط اختصاصی گارانتی تلفن همراه
۱۸ ماه از تاریخ مندرج روی کارت گارانتی
مشتری می بایست در هنگام خرید دستگاه از طریق روشهای مذکور اقدام به استعلام گارانتی و فعالسازی به یکی از روشهای ذیل نماید :
- مراجعه به سایت شرکت به آدرس : https://19service.ir
- مراجعه به یکی از پلت فرم های سامانه همتا و فعالسازی تلفن همراه
- شایان ذکر است در صورت عدم فعالسازی دستگاه پس از یک ماه از تاریخ شروع گارانتی، گارانتی دستگاه بصورت خودکار در سامانه خدمات پس از فروش شرکت فعال خواهد شد و شرکت مسئولیتی در خصوص عدم سرویس دهی در شبکه تلفن همراه نخواهد داشت.
- شارژر و باتری دستگاه دارای ۶ ماه ضمانت از تاریخ مندرج روی کارت گارانتی می باشد.
- در مواردی که دستگاه از ابتدای راه اندازی، دارای ایراد سخت افزاری ناشی از تولید و یا عیوب ذاتی باشد و مشتری ظرف یک ماه از تاریخ شروع گارانتی دستگاه را به مرکز خدمات ارائه دهد مشروط به رعایت شرایط عمومی و اختصاصی گارانتی محصول و تأیید کارشناس فنی، طبق ضوابط سازمانی، دستگاه مشتری تعویض می گردد.
- در مواردی که دستگاه دارای گارانتی به دلیل فقدان قطعه یدکی در مدت زمان بیش از ۱۵ روز کاری، تعمیر و تحویل مشتری نگردد شرکت نوزده تجارت خاورمیانه طی ضوابط سازمانی اقدام به تعویض دستگاه معادل می نماید.
- در صورتی که دستگاه گارانتی مشتری در دوره گارانتی ، با یک ایراد مشخص و تکراری سه مرتبه به مرکز خدمات مشتریان مراجعه نماید و رفع مشکل نگردد دستگاه مشتری طی ضوابط سازمانی با هم مدل آن تعویض خواهد شد.
- در صورتی که دستگاه مشتری در مرکز خدمات و نمایندگی های این شرکت دچار آسیب گردد، شرکت نوزده تجارت خاورمیانه مکلف به جبران خسارت و جلب رضایت مشتری، متناسب با خسارت وارده می باشد.
- در مواردی که دستگاه مشتری به دلایل بروز حوادث غیر مترقبه در مرکز خدمات باقی بماند به ازای همان مقدار از زمان از دست رفته به گارانتی دستگاه مشتری اضافه خواهد شد.
- در مواردی که تعمیر دستگاه شامل پرداخت هزینه گردد و در بازه زمانی ۱۸۰ روزه با همان ایراد مجدداً به مرکز خدمات بازگردد، مشروط به حفظ شرایط عمومی و اختصاصی، شامل خدمات گارانتی تعمیر می گردد.
- شرکت نوزده تجارت هیچ گونه تعهدی در راستای حفظ اطلاعات و محتوای داخلی گوشی و یا تهیه پشتیبان از اطلاعات مشتری نداشته و کلیه دستگاه ها در هنگام مراجعه به مرکز خدمات، بروز رسانی و به حالت کارخانه باز می گردند کلیه نرم افزارهای اصلی و ضروری بصورت رایگان درگوشی نصب گردیده است و هیچ نیازی به پرداخت وجه اضافی به فروشنده نمی باشد.
- بازگشایی هر یک از سیستم های امنیتی دستگاه شامل حساب کاربری شخصی، تشخیص چهره و اثر انگشت که توسط کاربر فعال شده است شامل خدمات رایگان گارانتی نبوده و مستلزم هزینه و زمان انتظار می باشد.
ضمانت نامه دستگاه علاوه بر موارد ناقض شرایط عمومی گارانتی در شرایط زیر نیز از درجه اعتبار ساقط است :
- تغییر یا دستکاری شناسه (IMEI) رقمی و سریال دستگاه بر روی جعبه یا گوشی
- بازگشایی قفل نرم افزاری کارخانه و اقدامات مرتبط با امنیت رابط کاربری
شرایط و ضوابط اختصاصی گارانتی انواع گجتها
۱۲ ماه از تاریخ شروع گارانتی
انواع دستگاه های هوشمند مرتبط با ورزش و سلامتی اعم از ساعت هوشمند و ترازوی دیجیتال، مشروط به رعایت شرایط عمومی شامل گارانتی می گردد.
بند و شارژر شامل گارانتی نمی گردد.
هیچ یک از محصولات به صورت مطلق ضد آب نیستند و برخی تنها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. لذا در صورت عدم رعایت نحوه صحیح استفاده طبق راهنما، شامل گارانتی نمی گردد.
شرایط و ضوابط اختصاصی گارانتی محصولات هوشمند
۱۲ ماه از تاریخ شروع گارانتی
انواع دستگاه تصفیه و مطبوع کننده هوا
لوازم برقی هوشمند آشپزخانه
مشروط به رعایت شرایط عمومی شامل گارانتی تعمیر می گردد.
انواع اقلام مصرفی مانند فیلتر و پد سلولزی و ….شامل گارانتی نمی باشد.
شرایط و ضوابط اختصاصی گارانتی لوازم جانبی
۱۸ ماه از تاریخ شروع گارانتی
انواع هندزفری، اسپیکر پورتابل، هدفون، شارژر و پاور بانک صرفاً شامل تعمیر و رفع عیوب ناشی از تولید محصول به تشخیص کارشناسان شرکت بوده و شامل ایرادات ناشی از ضربه خوردگی و نفود مایعات) به هر شکل ممکن ( یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا ولتاژ القایی، صدمات حین حمل، استفاده نادرست) عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد محصول (دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز و یا بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه) نمیگردد. کشیدگی و پارگی و قطع شدگی سیم شامل گارانتی نمی گردد.. باتری و اقلام مصرفی اعم از کاور ها شامل گارانتی نمی گردد.
استعلام اصالت دستگاه
به منظور جلوگیری از سواستفاده ی متخلفین در حوزه ی جعل شناسه ی دستگاه و پیشگیری از خرید و فروش کالای قاچاق ، سامانه ی همتا برای خریداران گوشی های موبایل این امکان را فراهم کرده است تا قبل از اقدام به خرید قطعی ، اصالت دستگاه مورد نظر خود را از منظر قانونی بررسی نمایند.
۱. بعد از کلیک بر روی دکمه وارد سامانه همتا می شوید، بر روی دکمه استعلام اصالت کلیک کنید.
۲. کد IMEI دستگاه را وارد کنید و بر روی دکمه جست و جو کلیک کنید.
استعلام گارانتی
مشتری گرامی ، توجه داشته باشید جهت اطمینان از وضعیت گارانتی دستگاه خود می توانید در این قسمت جهت استعلام گارانتی 19سرویس اقدام نمائید .
ثبت درخواست خدمات گارانتی
مشتری گرامی ، توجه داشته باشید در صورتیکه گارانتی دستگاه شما نوزده تجارت خاورمیانه می باشد، پس از ثبت درخواست خدمات گارانتی و دریافت کد پیگیری به نمایندگی شهر خود مراجعه نمائید و یا دستگاه را با رعایت شرایط و ضوابط ارسال کالای معیوب به این مرکز ارسال نمائید:
1- پیش از ارسال هرگونه رمز یا الگوی ورود ، بخش امنیتی اکانت های گوگل ، اپل ، سامسونگ ، شیائومی را حتماً غیر فعال نمائید و در صورت خاموش بودن دستگاه ، رمزهای فعال دستگاه را بر روی یاداشت ذکر نمایید و داخل جعبه دستگاه قرار دهید .
2- حتماًیادداشتی خوانا با ذکر کد پیگیری درخواست خدمات گارانتی و مشخصات هویتی مالک دستگاه (نام ونام خانوادگی،کد ملی،شماره موبایل،شماره تلفن ثابت،آدرس دقیق پستی وکدپستی) مرقوم و داخل جعبه دستگاه قرار دهید. فقط دستگاه به همراه کارت گارانتی داخل جعبه دستگاه قرار داده شود ونیازی به ارسال لوازم جانبی نیست. لذا شرکت مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهدداشت .
3- ارسال فقط از طریق پست پیشتاز قابل قبول خواهد بود و در موارد پس کرایه از پذیرش دستگاه معذوریم .
*** دستگاه هایی که بدون رعایت مفاد مذکور به این مرکز ارسال شود بدون اقدام به مبدأ عودت داده می شود .
آدرس مرکز خدمات 19سرویس : تهران – میدان ونک ، خ ملاصدرا ، بعد ازپل کردستان ، پلاک 100، واحد 19سرویس – کد پستی : ۱۴۳۵۸۷۳۵۸۱
پیگیری خدمات گارانتی
با هدف جلب رضایت مشتریان و تسریع در امر اطلاع رسانی ، این امکان وجود دارد با درج کد پذیرش در این قسمت ، خدمات ۱۹ سرویس را پیگیری نموده و از آخرین وضعیت دستگاه خود مطلع شوید.