© کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به «۱۹ تجارت خاورمیانه» است.
سوالات متداول
پاسخ به سوالات رایج شما
به دلیل وجود اختلال در اینترنت بین المللی و عدم امکان اتصال به سرورهای گوگل ، در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی امکان اتصال به سرویس های گوگل جهت راه اندازی دستگاه به صورت آنلاین نمی باشد لذا کاربران گرامی می بایست با خارج نمودن سیم کارت و قطع اتصال وای فای ، دستگاه موبایل خود را به صورت آفلاین راه اندازی نمایند . لازم به ذکر است که هنگام ورود به مرحله کپی اطلاعات از دستگاه قدیمی ، بر روی گزینه “رد شدن” یا “Skip” کلیک نمائید .
اگر از میزان شارژ باتری خود اطمینان دارید ، دستگاه را طبق ضوابط و شرایط مندرج در اخبار و اطلاعیه ها به مرکز خدمات 19سرویس ارسال نمائید .
هنگامی که شارژگوشی به 100% رسید، آن را از شارژر جدا کنید و بهتر است قبل از رسیدن شارژ گوشی به 10% آن را به شارژر متصل نمایید. هرگز برای مدت زمان طولانی دستگاه را متصل به شارژر نگه ندارید ، چرا که این عمل باعث کاهش عمر مفید باتری دستگاه شما می گردد .
خیر، پس از به روزرسانی به نسخه بالاتر، به صورت استاندارد نمی توان به نسخه قبل بازگشت. و برای انجام این کار نیاز به اقدامات غیر رسمی می باشد که به هیچ وجه توصیه نمی شود .
وارد بخش استعلام گارانتی سایت همتا شوید و با وارد نمودن IMEI یا سریال دستگاه خود از اصالت دستگاه اطمینان حاصل نمائید.
به همراه دستگاه و جعبه جهت احراز هویت و مالکیت به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه نمائید و یا مشکل خود را از طریق کانال ارتباطی واتس اپ به شماره 09981190020 با بخش پشتیبانی در میان بگذارید تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت شما را راهنمائی نمایند .
اگر از وضعیت اعتبار بسته اینترنتی خود اطمینان کافی دارید در قسمت تنظیمات شبکه و نقاط دستیابی وارد APN مربوطه شوید و گزینه پروکسی را حذف نموده و در قسمت پورت 8080 را ثبت و ذخیره نمائید.
مشکل مذکور به چند دلیل ایجاد می گردد . استفاده از کاور هایی که لبه دارند و دور گوشی را می پوشانند و باعث از کار افتادن سنسور مجاورتی می گردند و در نهایت در حین مکالمه تاچ صفحه نمایش غیر فعال نمی شود و با صورت برخورد می کند و باعث اختلال در عملکرد اپلیکیشن های دستگاه می شود .
همچنین برخی از گلس های غیر استاندارد که محل مربوط به روزنه سنسور گوشی در آنها تعبیه نشده است باعث ایجاد مشکل می گردند، لذا با برداشتن گلس و تمیز نمودن روزنه های مذکور مشکل برطرف می گردد
به دلیل نمک موجود در تعریق بدن یا چربی پوست صورت باعث کثیف شدن بخش روزنه سنسور شده و ایجاد مشکل می نماید لذا روی صفحه نمایش خصوصا قسمت سنسور را با دستمالی نرم و مرطوب تمیز نمائید.
با استفاده از گزینه hotspot در تنظیمات گوشی خود می توانید ایبنترنت سیم کارت خود را ازطریق وای فای، بلوتوث یا کابل اتصال به اشتراک بگذارید.
لازم به ذکر است که همه OTG های موجود در بازار به دلیل نوع چیپ ست مورد استفاده روی آن قابلیت اتصال به همه گوشی ها را ندارد. لذا جهت حفظ سلامت گوشی خود و اطمینان از استفاده بدون مشکل حتما از OTG های استاندارد با برندهای نامدار استفاده نمائید.
خیر، فقط برخی ازاطلاعات سیستمی شامل برخی نگاره ها و صدا ها ممکن است دچار تغییر شوند اما هیچ مشکلی برای اطلاعات شخصی مانند فایل های صوتی و تصویری به وجود نمی آید.
در برخی از گوشی ها به دلیل نوع کانال ارتباطی دستگاه لازم است پیش از شماره های اضطراری کد کشور و شهر را شماره گیری نمائید. به عنوان مثال 9821110 یا 021110
ممکن است به دلایل محیطی سطح پوست انگشت شما دچار آسیب شده باشد و کیفیت تشخیص اثر انگشت تعریف شده شما را کاهش دهد، لذا می توانید چند اثر انگشت دیگر خود را برای موارد مشابه تعریف نمائید.
این مشکل هم می تواند مربوط به نوع به تنظیمات باند اتصال در مودم شما باشد و یا مربوط به محدودیت های ایجاد شده مانند تعداد کاربران متصل بر روی مودم شما باشد. در برخی موارد هم ممکن است به دلیل تغییراتی که بر روی تنظیمات قسمت وای فای گوشی خود انجام داده اید محدودیتهایی برای آن تعریف نموه اید که با ریست نمودن تنظیمات وای فای مشکل رفع می گردد. اگر موفق به این کار نشدید به مرکز خدمات مراجعه نمائید.
در تنظیمات به قسمت پشتیبان گیری و بازنشانی بروید و گزینه ریست نمودن پاک کردن همه داده ها (بازنشانی کارخانه ای) را انتخاب کنید.
قابلیت Talk Back و Voice Assistant به درخواست شما فعال شده است لذا برای غیر فعالسازی آن کلیدهای جانبی (ولوم بالا+پایین) را به مدت 3 ثانیه نگه دارید. ضمنا در همین حالت می توانید با فرامین صوتی به زبان انگلیسی عملکردهای دستگاه را کنترل نمائید.
حالت استفاده کم توانان جسمی به درخواست شما فعال شده است لذا می توانید با استفاده از 3 انگشت روی تاچ صفحات منوی خود را جابجا نمائید و برای ورود روی هر منو می بایست ابتدا روی آن کلیک نموده و سپس دو بار سریع روی آن کلیک نمائید تا وارد منو گردید. ضمناً با نگه داشتن هر دوکلید جانبی به صورت همزمان می توانید این حالت را غیر فعال نمائید.
لطفاً توجه داشته باشید که خطای کنترل اصالت قطعاتی که بر روی اپلیکیشن های تست و تحلیل آیفون مانند “3U Tools” رویت می گردد ، صرفاً مربوط به عدم امکان تطابق قطعات شناسایی شده بر روی دستگاه با اطلاعات به روزشده از سوی کارخانه تولید کننده است . لذا این موضوع به هیچ عنوان ایراد دستگاه محسوب نمی گردد و به دلیل عدم دریافت اطلاعات فنی از سرور تولید کننده می باشد . لذا جای هیچ تردید و نگرانی نیست .
لطفاً جهت اطلاع رسانی دقیق و کامل به صفحه نخست سایت خدمات پشتیبانی 19سرویس به آدرس www.19service.ir مراجعه نموده و از بخش اخبار و اطلاعیه ها ، ضوابط و شرایط ارسال دستگاه را با دقت مطالعه نمائید. سپس ضمن ثبت درخواست خدمات گارانتی ، طبق ضوابط ، اقدام به مراجعه به نمایندگی شهرخود نمائید .