۱۹ سرویس

با استفاده از خدمات ویژه ۱۹سرویس با خیالی آسوده و به صورت آنلاین خدمات گارانتی محصول خود را پیگیری نمائید

اخبار و اطلاعیه ها

اطلاع رسانی در خصوص پذیرش حضوری در تعطیلات نوروزی 

ضمن تبریک آغاز بهار طبیعت و نوروز باستانی ، مشتریان ارجمند توجه داشته باشید :

در ایام نوروز تا روز یکشنبه 14 فروردین خدمات مشتریان 19سرویس ، پذیرش حضوری نخواهد داشت ، لذا فقط اقدام به پذیرش دستگاه های معیوب ارسالی به این مرکز می گردد . همچنین کلیه دستگاه های ارسالی پس از تعطیلات نوروزی برای مشتریان محترم ارسال خواهد گردید .

اطلاع رسانی در خصوص زمانبندی انجام پذیرش های ارسالی از نمایندگان محترم و شهرستانها در ایام پایانی سال 1400

ضمن عرض پیشاپیش شادباش در آستانه آغاز بهار طبیعت ، به استحضار نمایندگان و مشتریان محترم می رساند :

به دلیل ترافیک بالای کاری در روزهای پایانی سال ، ثبت پذیرش ، اقدام به تعمیر و استرداد دستگاه هایی که تا پایان ساعت اداری مورخ 24 اسفند ماه در این مرکز دریافت شده باشند ، تا پایان سال امکان پذیر خواهد بود و دستگاه هایی که پس ازتاریخ مذکور به این مرکز تحویل گردد، به ترتیب اولویت زمانی ، از 14 فروردین سال جدید پذیرش و بررسی خواهد شد

ضوابط دریافت مجدد کد فعالسازی تلفن همراه

***با توجه به ضوابط سازمان حمایت ازحقوق مصرف کنندگان وسامانه همتا وباتوجه به اینکه کدفعالسازی برروی کارت گارانتی مندرج و همراه بادستگاه به فروش می رسد، لذا در صورت مخدوش شدن کدفعالسازی ویا مفقود شدن کارت گارانتی،ارائه مجدد کدفعالسازی ازسوی شرکت نوزده تجارت خاورمیانه فقط به خریدار دستگاه ومنوط به ارسال مواردذیل می باشد:
1- تصویر واضح از IMEI دستگاه مندرج بر روی جعبه
2- تصویر از IMEI روی گوشی تلفن با استفاده از کد دستوری #06#*
3- تصویر کارت گارانتی (درصورت مخدوش بودن کارت)
4- تصویر فاکتور خرید (در صورتی که مالک دستگاه شخصی غیر از خریدار نهایی از شرکت 19کالا باشد)
5- تصویر از کارت ملی خریدار دستگاه (منطبق با اطلاعات فروش شرکت)
6- شماره تلفنی که به نام مالک (خریدار) دستگاه باشد و قصد فعالسازی با آن را دارد

لذا درخواست خود را به همراه تصاویر مذکور به واتس اپ پشتیبانی خدمات مشتریان 19سرویس به شماره 09981190020 ارسال نمائید ، کارشتاسان پس از بررسی مدارک و احراز هویت ، مالک کد فعالسازی دستگاه را برای شما ارسال خواهند نمود .

رفع مشکل خاموش شدن گوشی های شیائومی مدل Poco M3 و Redmi 9T

مشتریان گرامی ، توجه داشته باشید که خاموش شدن خودکار دستگاه های مذکور به دلیل افزایش دمای دستگاه رخ می دهد که در نسخه اخیر و پس از به روز رسانی دستگاه ، این مشکل بیشتر رخ می دهد . لذا در حال حاضر گزینه به روزرسانی خودکار دستگاه را خاموش نموده و منتظر ارائه نسخه اصلاح شده از سوی کمپانی شیائومی برای رفع مشکل بمانید .
*** اگر درحال حاضر دستگاه شما روشن نمی شودبه نمایندگی های 19سرویس مراجعه نموده ویا مطابق ضوابط و شرایط مندرج ذیل،دستگاه را به مرکز خدمات 19سرویس ارسال نمائید

لازم به ذکر است در صورت مراجعه به مرکز خدمات 19سرویس ، متخصصین مجرب ما این مشکل را به صورت رایگان و برای همیشه رفع می نمایند . 

همچنین جهت خدمت رسانی به هموطنان ارجمند ، در این مرکز به دستگاه های غیرگارانتی نیز خدمات داده خواهد شد .
ضمناً برای آگاهی از خبرهای تکمیلی بعدی ، این صفحه را دنبال نمائید .

خطای کنترل اصالت قطعات آیفون SE 2020

مشتریان محترمی که اقدام به خرید آیفون SE 2020 نموده اند، لطفاً توجه داشته باشید که خطای کنترل اصالت قطعاتی که بر روی اپلیکیشن های تست و تحلیل آیفون اعم از  اپلیکیشن “3U Tools” رویت می گردد ، صرفاً مربوط به عدم امکان تطابق قطعات شناسایی شده بر روی دستگاه با اطلاعات به روزشده از سوی کارخانه تولید کننده است . لذا این موضوع به هیچ عنوان ایراد دستگاه محسوب نمی گردد و به دلیل عدم دریافت اطلاعات فنی از سرور تولید کننده می باشد

ضوابط و شرایط ارسال دستگاه معیوب به مرکز خدمات مشتریان ۱۹کالا و دریافت خدمات گارانتی  (سایر موارد تابع ضوابط و شرایط شرکت های گارانتی کننده کالا می باشد)

مشتری گرامی :

توجه داشته باشید که در صورتیکه گارانتی دستگاه شما نوزده تجارت خاورمیانه می باشد و بر روی کارت گارانتی آدرس خدمات پس از فروش 19سرویس درج شده است ، دستگاه خود را با رعایت مفاد ذیل به این مرکز ارسال نمائید:

*** ابتدا از قسمت “ثبت درخواست خدمات گارانتی” اقدام به ثبت مشخصات دقیق هویتی مالک و دستگاه نمائید و شماره پیگیری تخصیص یافته را روی جعبه دستگاه الصاق نمائید 

* * *  یادداشتی خوانا با ذکر مشخصات هویتی مالک دستگاه (نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره موبایل ، شماره تلفن ثابت ، آدرس دقیق پستی و کد پستی) مرقوم و داخل جعبه دستگاه قرار دهید . فقط دستگاه به همراه کارت گارانتی داخل جعبه دستگاه قرار داده شود و نیازی به ارسال لوازم جانبی نیست . لذا شرکت مسئولیتی در این خصوص بر عهده نمی گیرد

* * * پیش از ارسال هرگونه رمز یا الگوی ورود ، بخش امنیتی اکانت های گوگل ، اپل ، سامسونگ ، شیائومی را حتماً غیر فعال نمائید و در صورت خاموش بودن دستگاه ، رمزهای فعال دستگاه را بر روی یاداشت ذکر نمایید و داخل جعبه قرار دهید 
* * * ارسال فقط از طریق پست پیشتاز قابل قبول خواهد بود و در موارد پس کرایه از پذیرش دستگاه معذور خواهیم بود

***** شایان ذکر است در صورت رعایت موارد فوق ، کارشناسان این مرکز در اسرع وقت مشکل را بررسی و پس از رفع مشکل ظرف سه روز کاری ، دستگاه برای شما ارسال خواهد شد

***** لطفاً توجه داشته باشید طبق ضوابط اتحادیه موبایل ، بخش فنی و مهندسی 19سرویس هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات شخصی و لوازم جانبی غیر استاندارد نصب شده بر روی دستگاه اعم از گلس ، کاور و …  ندارد .

***** همچنین با توجه به ضوابط شرکت پست ایران و بسته به مسافت و پراکندگی شهرها مدت زمان دریافت و استرداد دستگاه حداقل 5 روز کاری و حداکثر یک هفته می باشد

آدرس مرکز خدمات 19سرویس : تهران – میدان ونک ، خ ملاصدرا ، بعد ازپل کردستان ، پلاک 100، واحد 19سرویس
کد پستی : ۱۴۳۵۸۷۳۵۸۱

رفع مشکل شماره گیری اضطراری در گوشی های شیائومی

همراهان گرامی :

جهت شماره گیری تلفن های اضطراری نظیر (۱۱۵- ۱۲۵- ۱۱۰ و …) در برخی از مدلهای گوشی های شیائومی پس از شماره مد نظر باید یک علامت بعلاوه (+) شماره گیری شود تا این مشکل مرتفع گردد. به عنوان مثال: برای تماس با پلیس 110 باید شماره +110 را شماره گیری نماید .

مشتریان گرامی، پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت کاری خدمات پس از فروش 19 سرویس در روزهای شنبه الی چهارشنبه به 10 الی 16 بعد از ظهر  تغییر پیدا کرده است.

راه‌های ارتباط با ما

کارشناسان خدمات مشتریان در روزهای کاری از ساعت 10 الی 16 پاسخگوی مشتریان ارجمند هستند

شماره پیامک اطلاع رسانی گارانتی

۳۰۰۰۸۷۱۹۲۰

اسکرول به بالا